protected

January 29, 2011

"Kasihnya ibu membawa ke syurga, kasihnya ayah sepanjang masa"

"Kasihnya ibu membawa ke syurga, kasihnya ayah sepanjang masa"...sedih aku ble tau da jgk insan2 yg x tahu nk menghargai pengorbanan ibu dan ayah mereka setlh dh besar dn berjaya... aku tau lh..dh besr..kete besar....gaji besar...umh besar...dn semua besrlh org kte...tp hati kecik sbb xtau nk pilih mne intan dn mne permata...shingga sggup x mghargai pengorbanan yg ibu dn ayh mereka beri dr dlm perot lg smpai dh berjaya...smuanya hilang ble dh besar...shingga lupa mne asal usul... sdih lh aku nk tulis byk2 cite psal ni...sbb aku tau kdang2  aku da jgk wt hati mak dgn ayah aku terguris.... ;( mak dn ayah....maafkn ku...tp aku syg mak dgn ayh aku...aku ikut ckp mrka....ha.. tgok akhirnya berjaya jgk aku msuk u...kata-kata mak ni org ckp masin...jgn bantah..kalo bantah da je yg akn terjadi...huhuhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...