protected

February 19, 2011

huhuhu...kwn...teman...dan sahabat...

np aku tulis statment mcm ni...sbb kwn..teman...dn sahabat ni lh...buat aku menangis....huhuhu....nk wt mcmne..aku ni jenis xkuat...mcm org lain...dpan2 je nmpk mcm ganas...tp dlm hati ada taman...huahuahua....lawak2...
ok berbalik pd tajuk diatas...huhuhu...aku da sorg kwn ni...mule2 dia ni berjanji lh dgn aku...akn ikut aku kemana shj aku pg...cewah...mantol ayat...hahaha...xda lh...ktrog dh jnji 6ti ble time praktikum akan wt sme2...wlpun dimana....ok aku pn...dgn bersemangt waja..mencari lh sek2 yg ktorg blh masuk..memandangkn kwn2 yg nk prktikum dgn aku ni adlh kos yg berbeza...
pd keesokkn harinya...aku dh mndaptkn sek tersebut....dgn perasaan gembira mengumumkan berita tersebut pd kwn..teman...dn sahabat ito...sahabat itu dgn bangganya bersetuju dan bergembira dgn berita yg aku smpaikn....
keesokknya harinya...kwn...teman..dan sahabat ini mengumumkan bahawa pd mlm ni fakulti dia membuat taklimat berkaitan dgn praktikum...stlh mndgr taklimat tersebut...kwn..teman dan shabt ini terus menelefonku....dn memberitahu bahawa..kosnya buke tuk smua ngeri...dn dgn perasaan gembiranya juga dia mengumumkan utk tidak mengikut aku dn ingin membawa haluanya..serta mengajakku pergi bersamanya...
ohh..aku berasa begitu kecewa...tp wktu ito..aku msih cooll.. lg...selepas ito kwn...teman dan sahabat ini mengajakku membuat di sek yg dia telh membuat piliha...iaitu di kwasanku...aku menjelaskn kpd kwnku bahawa sek yg dia tlh pilih ito aku sememangnya tidak dpt msuk...krn seniorku tlh ada disito...huhuhu...stlh puas aku menjelaskn kedudukan yg sebenar...ttpi kwn...teman dn shabt...msih tidak memahami...situasi yg aku hadapi....
selpas aku bersabar dgn smua yg berlaku...dn pd hari ito juga aku mengumumkan kte perlu membawa haluan msing2...krn kte mmg xblh bersama lg..huhuhu...sedih... ;(...nk wt mcmne....apablia situasi ini berlaku...mrka dn diri mereka lbih mementingkn diri sndiri drp...org lain...
skrg baru aku rse...betapa sdihnya...hidup mcmni....
nsiblh....famlyku memahami situasi ku...wlpun aku hmpir bergaduh krn menerangkn situasi yg sebenar...huhuhu...i lov u...6ti jgn lupa tmankn ku pergi melawat sek2 yg aku wt prktikum yer...huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...