protected

December 8, 2011

9 Disember 2011

Assalamualaikum..
Alhamdulillah....ari ni merupkan 9/12...adalah ari aku dilahirkan...
syukur...alhamdulillah....kepada ALLAH s.w.t..kerana beri pinjam aku nyawa...dan masih lagi bernafas...
selama 23 tahun aku msih lagi hidup di atas dunia ini...tiada hari yg pling gembira melainkan ckup umur...dan tiada hadiah yg pling aku suka adalah...ucapan dan penghargaan yg diberikan....trima kasih buat family ku..rakan-rakan yg masih mengingati diri ini...
buat family ku...tiada hadiah ingin ku tuntut dari mu mak dan ayah..kecuali kasih sayang yg diberikan..akn ku hargai...sampai ble2...miss u so much...
buat kawn2..yg tak henti2 memberi ucapan dan mendoakan diri ini..aku ucapan ribuan trima ksih.....buat sahabatku...dan kenalan rapatku..aku xingin hadiah yg hebat darimu...cukup lh kamu berada disamping ku...dan menyenangkan ku..setiap masa...kerana kaulah sahabat dan kaulah temanku...
semoga persahabatan kte kekal hingga akhir hayat....sayang kamu smua... ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...