protected

March 10, 2011

terlajak perahu boleh diundur..tersilap langkah buruk padahnya....huhuhu

YA ALLAH...ampunlah hamba mu yg hina ini...sesungguhnya...aku xtau pn slama ni aku dh wt dosa...Ya ALLAH betul aku x senggaja nk remove korg semua dr fb aku....yg aku tau aku cuma nk blok korg dr tgok fb aku...dn abik tau psal aku...xda niat pn nk remove...ptut lh korg mrah sgt kat aku...dn aku ni pn tercari2 lh apa yg menybbkn korg marah sgt...rupa2 nyer...aku yg mencipta mslah itu...
YA ALLAH...betul aku xda niat...aku rse sgt2 bersalah sekrg ni...xtau lg nk wt pe...mati2 aku ingt diorg yg remove aku...rupanyer aku yg ter remove korg...aku mintak maap sangt2...psal ni...btl2 mintak maap...xtau bnda2 mcm ni blh terjadi...
smua ni berlaku sbb aku x pkir pjg nk buat sesuatu...mse aku blok korg ni pn hati aku mmg tgh pnas...sorry lh..sbb korg slalu take care kat aku...fham2 lh aku ni jnis xblh sgt2 org slalu take care dn caring sgt...aku jd meluat...sbb 2 lh aku blok korg...jd tolong jgn salahkn aku...aku btl2 xtau perkara ni blh jd smpai mcm ni..smkin rumit...ok skrg conclusionyer..fb ni da keburukan dan kebaikan...jd pndai2 lh gne fb ni...kdg2 fb ni juga blh menyebabkan kte berperang sesama sendiri dn fb ni jgk yg menyatukan dan menyelesaikan msalah...tp kte xblh nk salahkn fb atau sesiapa...skrg ni ia bergantung cr kte mggunakan laman sosial ini...huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...