protected

April 17, 2011

demam....

arini first aku exam....18/4/2011....
reka cipta....stdy pn cincai2 je....hope aku dpt jwb dgn baik....amin..
tp dmam aku lom smbuh2 lg...aku bilng2 hari...hmpir 1bln aku dmam....
tp xlah teruk...cuma kdg2 aku dh xtahn....
tp batuk aku smkin teruk...YA ALLAH...ampunkn lh dosaku...smoga aku cepat sembuh dr batuk ini...
mak ckp batuk ni batuk awo...aku pn dk fham batuk awo ni batuk pe...tp menurut mak batuk ni lmbt sembuh...arrr....gerun btl aku dgr...perkataan lmbt sembuh....mak ckp kne jg mkn....jgn mkn minyak...pedas dan minum ais...
aku bru ingt...mse sem 1 aku pernah kne batuk ni...1 sem aku merana sbb batuk ni...
sakit woooo....nk pg mne2 pn xbebas sbb batuk...aku tkot jgk..kalo btuk ni xbaik2...ubat dh abih 1 1/2 botol...tp btuk lom baik lg....aku tau lh...penyakit ni penghabus dosa...kdg aku suka jgk sakit2 ni blh hapuskan dosa2 kecil aku..tp kalo dh berlarutan ni mmg aku xthan...smpai mngganggu kesihatan aku....nk pg check kat klinik pkar aku tkot....tkot xdpt terima kenyataan lain  yg kluar dr mulut dr...
ingt lg mse thn 2006 mse aku skit...aku pernah pg hosptal dr. sruh rujuk pkar...
lpas 2 sakit aku trus baik...sbb tkot jmpa pkar..hahaha....bkn pe..tkot dia ckp bnda yg aku dh jgka....lg baik aku wt xtau je....dr aku tau pe sakit aku..lg aku xblh terima knyataan...
semoga aku cpt sembuh dr batuk ni dr dpt jlnkn hidup mcm org lain... amin... ;)




p/s:sorry yer kwn2...kalo skrg aku byk menolak pelawaan korg tuk kemana2...sbb aku  batuk...jd aku xsuka duk dkt dgn org yg sihat...tkot berjangkit....sorry sgt... ;(...aku suka duk sendirian kalo sakit....sorry.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...