protected

April 30, 2011

home sweet home....

alhamdulillah....
exam  tuk sem6 dh pn selesai...sem 6 pn dh tamat.....
cuti pn bermula..
skrg aku pn dh smpai umh...
letihnyer.....
dh lh perjalanan yg begitu pjg dlm bas....catat rekod dunia aku....hahaha....10 jam...berhenti pn tuk makan je....perh...mmmg gler...
naik bas dr kul8 pm aku duduk dkat khat tepi sungai....
tp bas bergerak kul8.15pm...pg abik org kat kampus dgn kab...huhuhu....naik kematu buntut aku duduk terlalu lama...pinggang ni jgn nk ckp arr...mmg sakit gler...aku bgun xbgun pkul7.30 am kat stesen bas kuala terengganu...barang dh lh byk...nasib baik abg aku baik...behenti kete btl2 dpn brg....huhuhu...siap dia tlg angkat lg....syg abg...muah2....
alhamdulillah..akhirnya smpai jgk aku kat kg tercinta...
kampung masjid kepong kul8 am...
ingtkn blik nk trus tdo...tp xjd...smua adik -adik aku menyambut kepulangan aku...huhuhu...gembira dpt blik kg jmpa dgn family...
xjd tdo...along plak..mmg mcm dh tau2 aku lapar gler...tut...tut...nasi lemak dh siap..pe lg...bedal nasi lemak dulu lh...isi perut yg kosong x mkn dr mlm...aku mkn last sblum naik bas pn dh kul6.30pm.....
pekena nasi lemak along..kenyang gler...ingt lpas kenyang nk tdo...last adik ajak sembg..smpai lh zohor...fuhh...layan...
lpas zohor..along ajak pg kenduri kwn dia...pe lg..aku ni mmg pantang orang ajak pg jln2..penat tolak ketepi dlu...janji dpt jln2 tgok bandar kole ganu yg mmg byk gler perubahan....uhuhuhu...
alang2 dh kluar..aku ajak lh along pg tgok sek yg bakal aku nk wt praktikum..nk tgok jln lh kononnyer...rupenyer sek 2 btl2 duk tepi jln..
aku ni duk imagine sek 2 dlm kg...sbb aku btl2 xtau da sek kat tepi jln 2..hahaha...lawak2..
kalo duk  ingt semula..aku smpai nk gaduh dgn ayah sbb xdpt imagine sek2 mse xdpt sek nk wt praktikal...hahaha..lawak2..sbnarnyer sek 2 tmpt aku mmg slalu lalukalo pg pekan bukit payong...hehehe...sorry ayah...
ok skrg aku dh penat...blik umh terkena plak dmam...dmam blik kg...ok skrg aku nk rehat lu...dr smpai td rehat2 lg..ok skrg aku nk berehat sepenuhn yer diatas katil aku yg dh lme ditinggal dn dirindukan...hahaha...bantal busukku....huhuhu...ok nite..slmt praktikum yer kwn2...gud luck...


bestnyer dpt duk umh....hehehe.... ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...