protected

May 7, 2011

hidup baru

Assalamualaikum...esk bermula lh hidup baru dalam hidup aku...esk hari yg akn merubah kehidupan aku...esk jgk merupakan hari aku msuk sek...hari aku seorg guru pelatih/praktikum...esk adlh hari yg akn mengelarkan aku seorg "GURU"....esk aku dh jd cikgu...wlpun cg praktikal....arr..tkotnyer...xdpt dibayangkan mcmne keadaan pd esk hari....aku pn tkot jgk...xtau lg mcmne...apa yg akn diajar..spe guru pmbmbg aku..spe stdn aku....arr..ni smua blh buat aku sentiasa berfikir...bkn sbb pe...sbb tkot dh lh sorg2..cuak jgk..pepe pn aku harap esk aku dpt buat yg terbaik dn tuk hari-hari seterusnya sehingga tamat latihan praktikal ni selama 3bln lbih...huhuhu...
gud luck jg tuk kwn2 yg bkal praktikal sme dgn aku... ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...