protected

May 29, 2011

pengalaman...

Assalamualaikum....kata org xkenal maka xcinta...itu lh perumpaan yg blh aku bg...hahaha....skrg ni aku tgh praktikal....mse mule2...mmg excited sgt2...nk pg sek...sbb dgr senior2 ckp best praktikal...tp ble dh msuk sek bru tau...YA ALLAH...peritnye jd cikgu ni...aku ari first msuk...mmg kelakar..xsmpt2 nk berkenalan dgn cg2...da sorg cg ni ajak pg minum kat kantin...lom apa2 lg dh ajak sarapan...hahaha...tp cg2 kat sek ni mmg kerek2 gler...aku tau lh aku ni msih lg dlm latihan...dn bru lg dlm bidang pendidikan...bkn nk bg tunjuk ajar tp bg cre nk jd kerek mcm diorg....ish...mmg geram btl...buat aku mcm tunggul je...aku bkn nk suh dia sembg dgn aku..tp just tegur lh...wt penat je aku duk senym smpai ke pipi...huh!!!...tp apa dia blas...jelinga tajam...perh....xpe aku msih sabar lg...last2 esk aku mlas nk pg sek..tp mak ckpa...kalo mse ni dh xdpt nk hadapai cbaran...mcmne nk msuk ke bidang pndidikan pd mse akan dtg dgn kerenah bdk2 yg mncabar....fuh!!...mak punyer nasihat..membangkitkn semngtku tuk menempuh semua halangan kat sek...ok skrg ni dh 3mggu aku kat sek 2...mcm2 halangan dn dugaan aku tempuh sorg diri...blh tahan jgk lh...perit dn sakitnyer...tp skrg ni smua cg2 kat c2 dh ok..yg dlu2 kerek2 smua dh ok dgn aku...dh blh senyum pn...hehehe...
bdk2 plak kat sek 2 blh than nakal...mmg btl2 nakal...fuh!!...btl2 mnguji keimanan...da 1 hari aku jg exam...smoai nk gaduh dgn bdk2 sbb suh diorg duduk jgn brjln mse exm tp diorg bkn shj berjaln blh plak main kejar2 dgn aku...YA ALLAH...bdk2 zaman sekrg....da jgk bdk yg dh kene flying kick dgn aku...hahaha...dia ingt aku ni nmpk lembut tp blh nk buli..sorg lh erk..hahaha...akhirnyer bdk2 yg nakal ni pn dh jd geng aku kat sek 2..mklumlh nk kwn dgn cg..smua sombg2..jd aku cri lh kwn dgn bdk2...smua bdk2 nakal dh jd kwn aku...bkn sush pn nk abik hati bdk2 ni sbnrnyer...tp kne gune teknik yg btl je..hahaha....ok lh aku pn dh nk tdo...mklum lh cuti sek 2mggu...tp aktvt cuti sek byk...full..xda mse nk cuti...sbb kne jg bdk2 perkheman dn kem..itulah kerja cg praktikal....hahaha...ok nite...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...