protected

August 26, 2011

tamat sudah...MERDEKA....

Tanggal 25 bulan 8 2011....tamat sudah aku menjalani praktikum...MERDEKA...3X....huhuhu....banyak suka duka yg aku tempuhi sepanjang menjalani praktikum pada sem khas ni....dh lh praktikum sorg diri kat sek tu...nk tunjuk berani lh 2...hahaha....sedangkan aku ni seorang yg penakut....tp ku gagah hi jua tuk praktikum sorg2...huhuhu..pengalaman2...byk btl pengalaman aku dpt kat smksp... (smk seri payong)...pahit manis...smua aku tempuh...huhuhu...tp disini lh...byk tinggal kenangan manis aku bersama student dan guru-guru kat sini...wlpun mula guru2 kat cni agak kerek...tp last aku kat smksp smua cg take cre kat aku....yg aku suka skali...dpt byk gler hadiah...hampir smua guru bg hadiah...sukenyer....huhuhu...tq kat smua guru2 yg bg hadiah dn student...jasamu akan ku kenang..... ;)

dpt kad terbesar dr student....

gambar bersama guru-guru dan stduent..

bersama kak mas, kak ma, kak jie dan cg din

dpt hadiah drp guru2 dan student smksp....tq...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...